Nasze produkty w większości podlegają 2 letniej gwarancji* – jeśli produkt posiada ukrytą wadę lub zostanie uszkodzony mimo prawidłowego użytkowania – gwarantujemy naprawę, wymianę lub zwrot pieniędzy, w zależności od naszych możliwości.
Gwarancji nie podlegają celowe uszkodzenia, wady spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem i pielęgnacją, wady mechaniczne oraz wady wynikające z normalnego zużycia.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, sporządzenia odpowiedniego protokołu u przewoźnika, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 519 799 422
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar w pierwszym dniu po jego odebraniu okazuje się mieć wady fabryczne, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@minexo.pl lub telefonicznie: 519799422 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Aby otrzymać pełny zwrot poniesionych kosztów, wracany produkt nie powinien nosić śladów używania – każdy element powinien być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, zwrot zostanie pomniejszony o wartość zużycia produktu bądź w przypadku znacznego zużycia zwrot nie zostanie przyjęty, a towar odesłany na koszt klienta.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na znaczne uszkodzenie produktu lub znaczące oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W celu ustalenia sposobu wysyłki i pokrycia jej kosztów skontaktujemy się z Tobą mailowo.
*Gwarancja 2 lata obejmuję wszystkie produkty z wyjątkiem produktów z kategorii szczoteczki soniczne, które objęte są półroczną gwarancją.
Ⓒ e-sklepTeamSport - wszelkie prawa zastrzeżone. | Realizacja: Stevedesign